Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΟ FACEBOOK



Το Facebook έχει κατηγορηθεί πολλές φορές ότι δεν σέβεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του.
Η εταιρεία πάντα ισχυρίζεται ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει και και στην προσπάθειά της να πείσει για τις προθέσεις της έχει αναθεωρήσει αρκετές φορές τις ρυθμίσεις ασφαλείας και απορρήτου.
Ωστόσο, οι αρχές δε φαίνεται να πείθονται και συνεχώς ξεφυτρώνει και μια νέα υπόθεση.
Αυτή τη φορά η Αρχές Προστασίας Δεδομένων στο Αμβούργο της Γερμανίας ξεκίνησε νομικές διαδικασίες κατά του Facebook, κατηγορώντας το ότι αποθηκεύει προσωπικά δεδομένα ανθρώπων που δεν χρησιμοποιούν την υπηρεσία.
Ο επικεφαλής της υπηρεσίας Johannes Caspar ανέφερε ότι έλαβε πολλές επιστολές από πολίτες που δεν είναι εγγεγραμμένοι χρήστες του Facebook, ωστόσο είδαν στοιχεία για αυτούς στην υπηρεσία.
Τα στοιχεία αυτά είχαν ανέβει από φίλους τους που διατηρούν προφίλ στο Facebook και σύμφωνα με τους Γερμανούς χρησιμοποιούνται για λόγους marketing και διαφήμισης.
Στο Facebook  έχει δοθεί διορία από τις αρχές να απαντήσει μέχρι τις 11 Αυγούστου.
Εκπρόσωπος του Facebook ανέφερε ότι η απάντηση θα δοθεί κανονικά εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος.
Σημειώνεται ότι η Αρχή του Αμβούργου είναι ιδιαίτερα σκληρή σε θέματα προσωπικού απορρήτου.
Στο παρελθόν η υπηρεσία αποκάλυψε την ιστορία με τα αυτοκίνητα του Google Street View που συνέλλεξαν «κατά λάθος» προσωπικά δεδομένα από ασύρματα οικιακά δίκτυα.
Newslink
                                                  H ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ


Ακολουθούμε μία απλή διαδικασία σε τέσσερα βήματα:
1) Καλούμε ένα σερβοτόρο και του διαμαρτυρόμαστε ότι κάποιος στον χώρο καπνίζει και ότι αυτό είναι παράνομο
2) Αν αυτός κάνει ότι δεν καταλαβαίνει ή απορήσει δήθεν γιατί "ο νόμος έχει ανασταλεί μέχρι 1/1/2010" ή χρησιμοποιήσει άλλες τέτοιες υπεκφυγές, τότε ζητάμε να μιλήσουμε με τον αγορανομικός υπεύθυνο (το όνομά του υπάρχει συνήθως και στον κατάλογο των καφέ-μπαρ) που είναι παρών (δεν δεχόμαστε ως δικαιολογία "το αφεντικό δεν είναι εδώ, μια στιγμή να τον πάρω τηλέφωνο" γιατί πάντοτε εκ της νομοθεσίας πρέπει να υπάρχει ένας υπεύθυνος σε ένα κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος)
3) Διαμαρτυρόμαστε και στον υπεύθυνο ότι κάποιος στον χώρο καπνίζει και ότι αυτό είναι παράνομο και του ζητάμε να του κάνει παρατήρηση, αλλιώς θα τον καταγγείλουμε τόσο στο 1142 όσο και στην Αστυνομία
4) Αν η παράβαση συνεχίζεται, πηγαίνουμε εμείς οι ίδιοι στον καπνίζοντα και του ζητάμε ευγενικά να το σβήσει και να μην ξανακαπνίσει γιατί μας ενοχλεί και γιατί είναι παράνομο
5) Τέλος, φεύγοντας λέμε ρητά στον υπεύθυνο ότι θα του κάνουμε καταγγελία αλλά και αρνητική διαφήμιση βάζοντας τον στην BLACK LIST μας έως ότου αποφασίσει σοβαρά να συμμορφωθεί με το νόμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου